marți, 4 septembrie 2018

Budinca de amaranth cu afine


Am stat cu google in fata ultimele 2 zile citind despre cereale, pseudo cereale si alte minunatii si am dat si peste un aliment minune, numit AMARANTH. 

Amaranth-ul este un aliment similar cerealelor, insa cu mult peste valorile nutritive ale celorlalte cereale. In primul rand nu contine gluten si este bogat in antioxidanti, fibre, fier si calciu, iar in al doilea rand este usor de gatit, el fiind fiert ca orice alta cereala cum ar fi orezul sau malaiul. 

Am decis asadar sa il introduc in alimentatia lui bebe Vincent facandu-i budinca de amaranth cu afine. 

Am folosit 4 lingurite de amaranth pe care le-am lasat la hidratat intr-un castronel cu apa peste noapte, iar a doua zi dimineata l-am fiert intr-o cana cu lapte de capra vreo 20-25 minute pana a absorbit tot laptele (la final arata ca icrele de peste). Afinele le-am blenduit si le-am adaugat in budinca de amaranth. Rezultatul? O budinca de amaranth cu afine foarte sanatoasa care pe bebe l-a incantat.




(Am ales laptele de capra pentru ca este mai usor digerabil decat laptele de vaca, mai bogat in calciu, ajuta sistemul imunitar si previne anemia si demineralizarea osoasa.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu