duminică, 16 septembrie 2018

Mini tarte delicioase pentru bebelusi

Mini tarte

Dupa cum poate stiti din postari anterioare, bebe Vincent mananca blenduit, pasat cu furculita, dar si bucati de mancare inca de la inceputul diversificarii, astfel ca nu face nazuri la mancare indiferent de textura ei. Azi am vrut sa ii gatesc ceva mai special, asa ca i-am facut niste mini tarte care l-au incantat foarte mult. 

Am pus in blender un ou, o felie ardei, 2 copacei mici de brocoli, un copacel de conopida, o jumatate felie cartof dulce, o lingura mare de branza facuta in casa, o jumatate lingura fulgi de quinoa, condiment italian si cateva picaturi ulei de masline. Legumele au fost pregatite inainte la abur. Am turnat compozitia in forme ptr briose, dar doar 25-30% din fiecare forma si am dat la cuptor la 180 de grade pana s-au facut aurii deasupra. Au iesit 5 bucati, foarte moi si pufoase, una am testat-o eu inainte de a-i da lui bebe Vincent, iar pe celelalte 4 le-a mancat el. 



PS. Daca doreste cineva, poate face si varianta pentru adulti a mini tartelor, cu orice combinatie de legume, cascaval si bineinteles, sare. Spor la gatit! Cand vine vorba de gatitul pentru bebe Vincent, ador sa ii fac mancarici gustoase si sanatoase specifice varstei lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu