miercuri, 5 septembrie 2018

Budinca de quinoa cu banana si scortisoara


Quinoa-un nou aliment minune. Auzisem despre quinoa de foarte mult timp, insa nu am incercat-o niciodata. Acum sunt deschisa la tot felul de noi alimente sanatoase pentru bebe Vincent, asa ca am inceput sa citesc si despre renumita quinoa. Nu mi-a trebuit mult si am si adaugat-o pe lista de cumparaturi. De ce? Pentru ca nu contine gluten,  este foarte bogata in proteine, magneziu, fibre, fier si bineinteles, este si foarte usor de gatit. Asa ca am introdus-o lui Vincent intr-o reteta foarte usoara si gustoasa, si de ce sa mint, o reteta pe care si eu am iubit-o.


Am folosit 5-6 linguri fulgi de quinoa, lapte de capra in jur de o cana jumatate-doua cani, 3 banane mici si scortisoara. Am pus laptele la foc si cand a dat in clocot am luat de pe foc, am adaugat fulgii de quinoa si am mai pus pe foc cam un minut, apoi am oprit focul, am acoperit oala si am lasat in jur de 10 minute ca fulgii de quinoa sa se hidrateze si sa absoarba tot laptele. Intre timp am pasat bananele cu furculita, le-am adaugat scortisoara, apoi le-am pus peste quinoa si...cam atat, simplu nu? A iesit o budinca pufoasa pe care Vincent a adorat-o si a mancat-o cu o super placere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu