miercuri, 22 august 2018

Zborul cu avionul

Prima calatorie a lui Vincent cu avionul

Sa fiu sincera, mi-era teama, foarte teama de primul zbor al lui Vincent. Vazusem in trecut bebelusi si copii care plangeau pana se albastreau si auzisem si citisem tot felul de chestii neplacute cum ar fi urechile infundate la bebelusi si durerile de cap. 

Zborul nostru a fost pe la 8 seara. Bebe a fost un vesel ca de obicei, de cand am plecat de acasa pana am urcat in avion. Am urcat in avion, toata lumea se impingea, toti urlau, unii injurau si tipau la altii sa elibereze culoarul ca sa poata trece ei. Si aici e chinul, Vincent a inceput sa planga. Deja imi treceau prin minte zeci de ganduri gen daca o sa planga tot zborul, daca il doare sau il deranjeaza ceva. Nu voia nici san... cum doar ce urcasem in avion, nici gand sa decoleze inca si el plangea...apoi s-a oprit. Cred ca tot plansul lui a durat maxim un minut. El e obisnuit cu zgomotul, dar zau ca era o asa harababura incat cred ca asta l-a speriat. Dupa ce s-a calmat, zambete si rasete, nu mai putea de drag. A decolat avionul, nu l-am alaptat la decolare pentru ca nu a vrut, nici nu a plans deloc. Apoi a adormit si a dormit cam o ora. S-a trezit, a țițilit un pic, a mai ras vreo 10 minute, iar a adormit si a tot dormit pana a aterizat avionul si el nici nu a simtit. Am coborat cu el din avion adormit, dupa ce au coborat absolut toti ceilalti pasageri care din nou urlau si se impingeau de parca nu tot acolo ajungeau, afara ploua, el fara nici un stres dormea. Am trecut de bagaje, de ofiterii vamali, am preluat masina inchiriata, Vincent al meu dormea. Abia cand am ajuns acasa am rasuflat usurata ca experienta chiar a fost ok fata de asteptarile noastre, excluzand minutul de plans al lui Vincent, daca o fi fost un minut, ca a parut o vesnicie...

Al doilea zbor, dimineata la ora 5. Vincent de data asta a dormit de acasa pana la aeroport. Acolo s-a trezit si bineinteles, eu iar speriata sa nu patim la fel. Am urcat in avion, Vincent un vesel, se uita la oameni, chicotea, radea... a decolat avionul, Vincent vesel, nici un stres. Apoi a țițilit si a adormit si a dormit Vincent al meu pana am aterizat si l-a aplaudat lumea si pe el ca ce copil cuminte este cand ceilalti copii din avion au plans si tipat tot zborul. Asta da experienta! S-a trezit cand ne-au verificat pasapoartele si apoi a adormit iar dupa ce am luat bagajele. Si a dormit pana am ajuns acasa. 

Vincent a avut 3 luni si jumatate cand a zburat prima oara cu avionul, zbor de 3 ore. Cat a dormit l-am pus pe masuta de mancat din fata scaunului, pe changing mat peste care am pus o paturica si a dormit ca un ingeras. 


Voi ce experiente ati avut? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu