duminică, 5 august 2018

6 luni minunate

6 luni minunate! 

Dupa cum am promis, iata si postarea mult asteptata si de mine si de voi (multe m-ati intrebat despre ea), VIATA CU VINCENT!

Acum 6 luni de zile, venea pe lume perfectul meu mic, Vincent. Eu, ca si sotul de altfel si ca multe dintre voi la primul copil, părinte începător. Pot spune cu mâna pe inimă că soțul mi-a fost de mare ajutor la început, prima saptamana cel putin, nu am stiut ce inseamna nici schimbat de pampers, nici baita la bebe, nici sa il schimb de haine, treaba mea era strict hranirea lui bebe si recuperarea dupa cezariana. Au trecut 6 luni de zile minunate in care nu am avut parte de nici un fel de probleme si in cele 6 luni, perfectul meu mic a crescut frumos si sanatos. 

Am scapat de colici, am scapat de dureri de burtica, am scapat de nopti nedormite, am scapat de constipatie, inca alaptez exclusiv si sper sa o fac pentru muuuult timp, iar bebe meu nu mi-a plans 10 minute adunate in toate cele 6 luni de la nastere. 95% din timp, perfectul meu mic este un zambitor, un fericit si un scump. 5% pot spune ca e mârâit și miorlăit, are si el momentele lui, rare ce-i drept. Am trecut si prin perioade cu muci, temperatura de 2 ori (cel mai mult a fost 38,5 dar nu am administrat nimic, doar l-am dezbracat si in 15-30 minute a scazut), si nas infundat. Nu m-am panicat si am urmat protocolul pentru situatii de genul, am urmarit bebele sa vad cum este starea generala (tot activ si zambitor) si am sunat la 111 cand a fost cazul (prima noapte cu el acasa haha). Astea au fost experientele mai putin placute pentru mine ca mama, caci nu cred ca vrea vreo mama ca bebelusul ei sa treaca prin momente de genul. 

Daaaaar, nu se compara nimic cu bucuria de a-ti vedea puiul fericit, dormind la pieptul tau, stiind ca TU il hranesti intr-un mod unic, nu se compara nimic cu fețișoara care se uita la tine dimineata ca la un Dumnezeu, nu se compara nimic cu tot amalganul de emotie cand puiul rade cu cel mai pur ras atunci cand te joci cu el, cand iti arunca tot felul de priviri care mai de care, cand se uita in ochii tai cu niste ochi curati si noi lumii noastre, cu inocenta lui cu care descopera mereu lucruri noi. Ma simt minunat, chiar ma simt minunat si sunt fericita! Sunt fericita pentru perfectul meu mic si faptul ca a ales sa-i fiu mama! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu