duminică, 24 iunie 2018

CUM IMBRACAM COPIII?

Dragi parinti, in special mamici, fac aceasta postare privind vestimentatia copiilor. De ce? Pentru ca tot vad poze cu parinti pe facebook afara in care, desi ei poarta tricou si pantaloni scurti, copiii lor poarta pantalon lung cu bluza cu maneca lunga si uneori chiar si vesta de fâș peste. Ieri am vazut o fetita cu rochita, iar pe dedesupt avea pantaloni, ciorapi si body cu maneca lunga. Atentie, cand afara sunt 30 de grade. Mare greseala! Daca voua va este cald, asa ii e si copilului. Nu este nevoie sa il infofoliti sau sa il tratati diferit. E doar un pui de om. Sa va dau un exemplu: am vazut pe cineva care in casa, desi temperatura era la 30 de grade (extrem de cald) si desi ei ca parinti erau imbracati sumar, bietul copil era infofolit efectiv si transpira, iar mama vazandu-l transpirat, zicea ca transpira ca are febra si tot il tinea infofolit, ba chiar ii dadea siropuri de raceala etc. Iar vara sa tineti copilul afara imbracat de vreme rea cand soarele e pe cer si e foarte cald, de ce vi s-ar parea o idee buna? Sa va dau alt exemplu: am nascut in februarie, iar in mai am fost cu bebe in Grecia, bebe de 3 luni si-un pic l-am bagat in mare, daaaa, in mare. Si afara il scot in body si atat, daca e mai racoare ii dau un pantalon si sosete, nu mai mult. Racoare ma refer pana in 18 grade. Vorbesc de Anglia pentru ca aici locuim. Stiu ca in Romania se practica infofolitul, pentru ca am fost si acolo si toti imi spuneau sa imbrac copilul ca raceste. Nu, ai vostri racesc tocmai ptr ca ii infofoliti si ii invatati “slabi”. Nu ii mai tratati ca pe niste sensibili ca nu sunt chiar asa fragili. Eu il tratez pe bebe doar ca pe un pui de OM. Cum sunt eu e si el. Daca mie imi e cald, lui nu are cum sa ii fie frig. Si am un bebe SANATOS! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu