duminică, 17 iunie 2018

Alimentația MEA în alăptare!

Alimentatia MEA in alaptare!

Am tot citit inainte sa vina bebele despre ce “trebuie” sa mananc si ce trebuie sa “evit” daca o sa alaptez. Ba mai mult, despre multe alimente se spuneau ca provoaca neplacutele colici la bebelusi. Dar cum ar explica asta colicile avute de bebelusii hraniti cu lapte praf? Hmmm...

Primele 2 saptamani sau chiar mai putin am mancat mai selectiv, mancaruri usoare gen supe, carne doar la cuptor, nimic picant si fructe. Da, stiu, PLICTISITOR din punct de vedere culinar. Asa ca am renuntat la toate babismele si am inceput sa mananc orice am avut pofta. Indiferent ca era fasole cu afumatura, varza calita cu costita afumata si carnati, mazare, porumb fiert, musaca sau alte mancaruri care contin carne tocata, aripi picante, banane, fast food, coca cola, pepsi, cafea si multe dulciuri. Acum nu va ganditi ca numai asta am mancat sau ca o fac zilnic, sau ca mananc in cantitati colosale... nu, cu masura, dar imi fac poftele.

Sa va zic si rezultatul: Vincent al meu are 4 luni jumate si nu a avut colici niciodata, nu a avut dureri de burta, nu a avut nopti agitate, nu s-a constipat niciodata, face chiar si acum de 2 ori pe zi caca si de alte 10 ori pipi. Da, cu mancatul a de toate! Si sa fiu sincera, un singur aliment am observat ca ii schimba culoarea la caca, laptele in cantitati mari sau alte produse lactate. Adica eu cum sunt mare fan branza de aia romaneasca, grasa si untoasa, lapte de vaca si dimineata in porridge si la pranz o cana cu o lingurita ness in el si poate si seara un pahar cu ceva biscuiti sau pur si simplu cald si daca e sa mai calculez si cascavalul pus cam in tot ce mananc... da, cam exageram cu atatea lactate si bebe facea caca verde cand mancam sau beam asa mult intr-o zi. Dar asta nu m-a facut sa renunt la lactate, ci doar sa micsorez cantitatea astfel incat de pe la 2 luni, 2 luni jumate nu a mai influentat in nici un fel scaunelul lui Vincent. In rest, fereasca Domnul, ca le-am mancat toate! Si da, bebele papa doar țiți!

P.S. Mai postez asa din cand in cand sa va mai tin ocupate si poate va si inspira EXPERIENTA MEA! Si eu sunt la primul bebe si desi am citit enorm de mult inainte, mai invat si din mers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu