marți, 24 decembrie 2019

Mega Image, de evitat cand comanzi online

E greu sa fii plecat in tari straine si sa ai inca persoane dragi acasa, in Romania. Iti doresti ca, macar de sarbatori, sa le poti face o bucurie, cat de mica. Si cum nu poti fi prezent acolo, in persoana, ai crede ca si Romania poate oferi cateva servicii de livrare la domiciliu, asa cum o fac tarile dezvoltate sau in curs de dezvoltare, printre care se numara si Romania (din pacate, Romania doar cu numele).

Am decis sa comand produse de pe site-ul Mega-Image.ro, alegand livrare la domiciliu si eram exaltata de faptul ca imi pot bucura tatal, sora, matusa si bunica, inainte de Craciun. Buuun! Am ales produsele, site-ul e greu de manevrat, o spun nefiind incepatoare in folosirea tehnologiei. Merge incet, nu se actualizeaza la timp, trebuie individual sa alegi si sa cauti produse, ce sa mai, A PAIN IN THE YOU KNOW WHAT.

In fine, am reusit sa trec peste lista produselor si cosul de cumparaturi a fost gata. Am trecut la pasul urmator, adresa, numar de telefon si efectuarea platii, apoi am ales ziua livrarii. La adresa am ramas uimita ca nu am putut alege orasul dorit, dar satul de la tara era disponibil. Am contactat echipa site-ului de pe facebook si am pus in asteptare comanda. O zi mai tarziu, desi vazusera mesajul, au decis ca nu e important si nu au raspuns. Am decis sa comand totusi cu adresa de la tara. Am bagat numarul de telefon, adresa, am ales ziua de 24 decembrie, singura disponibila, iar ei mi-au dat intervalul de timp de livrare 9:00-18:00. O zi intreaga. Am sperat ca imi vor trimite in ziua respectiva mesaj cu fereastra mai mica de livrare, dar nu s-a intamplat lucrul asta.

Am anuntat acasa ca o sa primeasca ceva, marti, 24 decembrie si ca trebuie sa fie acasa toata ziua. Doua zile mai tarziu, mi-au raspuns si cei de pe facebook, dupa ce am mai trimis eu un mesaj, dar totusi tarziu incat nu m-au ajutat cu nimic. In ziua livrarii, tatal meu a primit mesaj ca o sa fie livrate produsele in intervalul de timp 9:00-18:00 si a stat acasa toata ziua, asteptand.

Produsele nu au fost livrate, iar ei nu au primit acasa cadoul de Craciun la timp pentru Craciun.

Sunt foarte dezamagita de site, de cum au preluat comanda si de cum au procesat totul, ca in final produsele sa nu fie livrate in ziua pe care ei mi-au oferit-o, in intervalul de timp de o zi intreaga.
Banii au fost retrasi de pe card imediat cum am facut comanda online, dar serviciul si prestatia lor au lasat mult de dorit.
Nu o sa mai comand nimic prin intermediul lor si cu siguranta o sa avertizez si pe altii sa se fereasca de comenzile online pe site la ei.
Multumesc, Mega Image, ati scapat de un client si posibil altii, care vor citi acest post!

Sarbatori fericite!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu