luni, 8 octombrie 2018

CORNBREAD

Spre rusinea mea, habar nu aveam ce este CORNBREAD-ul atunci cand m-am trezit cu sotul ca imi zice “sweetie, poti te rog sa imi faci cornbread, intreab-o pe mama de reteta ei buna”... si bineinteles ca l-am intrebat ce este cornbread-ul, iar el m-a trimis pe google. Mdeah, foarte de ajutor. Dar cum nu e prima oara cand sotul ma roaga sa ii fac (i-am cam ignorat cererea inainte), l-am intrebat de aceasta data pe nenea google ce este CORNBREAD-ul si nenea google mi-a explicat ca acest CORNBREAD este o paine cu malai, cu un gust usor dulce si totusi sarat, aerata si delicioasa. 
Deci asadar si prin urmare am trecut la urmatorul pas, anume, mi-am intrebat soacra cum sa ii gatesc sotului aceasta paine cu malai. Si slava Domnului ca am o soacra de nota 1 milion, care ma ajuta mereu cu retete de-ale lor, ca i-a cam ajuns sotului de atata ROMO FOOD. 


Reteta: 
250g malai
175g faina alba
125g unt topit
2 oua 
1 lingura cu varf de zahar 
1 lingurita de sare
500g iaurt gras (merge si o branza buna)
1 plic de praf de copt

Am amestecat cu un tel ouale cu zaharul, sarea si untul. Apoi am adaugat iaurtul, malaiul, faina si praful de copt. Am amestecat bine compozitia si am pus-o pe hartie de copt in Slow Cooker cu prosop absorbant ptrr 2h. In alea 2 ore am deschis SC o data. Trebuie sa treaca testul scobitorii. A iesit pufoasa si buna painea mea cu malai. 

Si ca sa ma dea pe spate sotul, a taiat felii si le-a prajit in tigaia unsa cu unt, au iesit geniale! 


Din seria #mandrademine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu