joi, 12 iulie 2018

Barmouth, Wales

Pentru ca am tot vazut intrebari despre un loc frumos de vizitat, la mare fiind vara, vreau sa va spun ca eu am fost in 4 locuri la mare in UK vara trecuta, dar niciunde nu mi-a placut cum mi-a placut Barmouth-ul, in Wales. Pur si simplu mi-a intrat la suflet. Nu era aglomerat, plaja e imensa si nisipul fin, in weekend se face targ unde gasesti sa cumperi cam tot ce vrei la preturi bune, iar un lucru important e ca zona e pur si simplu relaxanta, desi au si zona de distractie plina cu tiribombe, jocuri, masinute si tot felul de activitati care sa va tina ocupati atunci cand nu sunteti pe plaja cu un cocktail in mana, la bronzat. Sau macar va tin copiii ocupati cat voi va relaxati pe o banca privindu-i. Mai jos aveti cateva poze ca sa va faceti o idee. Sper sa va placa si daca ati fost, astept sa imi spuneti in comentarii daca si voua v-a placut la fel de mult! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu