duminică, 22 aprilie 2018

Sarcina mea, un mare NU!



Inainte sa va speriati din cauza acelui NU, vreau sa specific ca nu e nimic din ce ganditi. Ei bine, am aflat ca sunt insarcinata pe la jumatatea lui mai 2017. Am luat un test si l-am facut. Ceva ciudat ca parca parca era ceva pe a doua linie. Asa ca i-am dat mesaj sotului “s-ar putea sa avem un bebe”. Am luat un Clear Blue cand a venit de la munca si minune mare, scria 1-2 saptamani insarcinata! Wow, nu stiam cum sa reactionez, mai mult eu ca el era parca mai entuziasmat decat mine. Eram fericiti! Primul ecograf l-am avut la 7 saptamani, micuta noastra minune avea o inimioara micuta care deja batea! Apoi a urmat programarea la moasa, analize, teste, ecograf la 13 saptamani, la  20, la 21, la 30... bebelusul nostru crestea frumos si momentul se apropia. 
Hmmm, dar stai?! Cum a ramas cu “sarcina mea, un mare NU”?
Ei bine, sa incepem...
NU am avut greturi, deloc, nici macar o data! Daaa, am mancat orice in combinatii ciudate si  nici macar o greata!
NU am avut pofte, desi sotul ma intreba mereu daca vreau ceva sau poftesc la ceva si tare mi-ar fi placut sa zic DA, dar NU, NU am avut pofte!
NU m-am constipat, desi se zice ca e o problema in sarcina, eu NU m-am constipat!
NU am avut dureri, nu de spate, nu ca la menstruatie, NU!
NU mi s-au umflat picioarele sau mainile, poate degetele un pic incat am dat inelul jos la un moment dat, dar atat!
NU am avut carcei, ca citisem ca e o problema cu ei, ei bine eu NU am avut deloc!
NU m-am umplut de cosuri de la hormoni, nu mi s-a uscat pielea decat intre sprancene si pe nas! 
NU am avut mancarimi de piele incat sa nu pot dormi sau sa ma deranjeze! 
NU am avut arsuri, cel putin daca incepea sa arda usor, laptele rece vindeca totul. Si stiam deja ca o sa am doar de la pizza cu peperoni si sosul cu multa prajeala, dar tot mancam. Cateodata, mai luam si cate un drajeu TUMS, dar problema nu a fost niciodata mare!
NU am facut nici macar o mica infectie urinara si nu am avut probleme de genul toata sarcina!
NU m-a “batut” bebele incat sa imi provoace dureri prin burta!
NU m-a deranjat burtica la somn, ma misc mai greu bineinteles, dar nu am avut probleme si va sfatuiesc sa luati perna aia ptr gravidute, e sfanta! 


In consecinta, astazi am 39 de saptamani de sarcina si astept sa imi intalnesc puiul cu nerabdare, puiul care mi-a oferit o sarcina extrem de frumoasa. Puiul meu care trebuie sa vina in urmatoarele 7 zile si ii place asa mult in burtica incat nu se grabeste deloc! Puiul meu, VINCENT M-G!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu